Ekskursijos transportu – puiki alternatyva tiems, kurie nori daug pamatyti ir sužinoti, tačiau baiminasi nenuspėjamų orų ar tiesiog teikia prioritetą miesto tyrinėjimui per troleibuso ar automobilio langą.

Troleibusu per istoriją: 1 maršrutas

Riedėdami senoviniu troleibusu „Škoda 9Tr“ susipažinsite su Vilniaus transporto, pramonės, architektūros istorija, sužinosite, kuo ypatingi kelionės metu pravažiuojami tiltai, gatvės, gyvenamieji ir pramoniniai kvartalai.

Kelionės maršrutas: 1-asis troleibusų parkas–Šilo tiltas–Žirmūnai–Žaliasis tiltas–Pylimo g.–Basanavičiaus g.–Savanorių pr.–Titnago g. + grįžimas atgal (yra galimybė išleisti keleivius bet kurioj vietoje pakeliui iki troleibusų parko).

Gidų pasakojimus papildo televizoriaus ekrane rodoma vaizdinė medžiaga. Kiekvienam dalyviui įteikiamas simbolinis atminimo talonas ir padaroma momentinė fotografija prie troleibuso.

Trukmė: 1–1:30 val.

Transporto priemonė: troleibusas „Škoda 9Tr“.

Kaina: 300–400 €

Troleibusu per istoriją: 2 maršrutas („Vakariniai miegamieji“)

Riedėdami senoviniu troleibusu „Škoda 9Tr“ išgirsite įdomiausius faktus apie troleibusų istoriją Vilniuje ir pažinsite vakarinėje miesto dalyje išsidėsčiusius miegamuosius rajonus: Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Šeškinę, Pašilaičius, Fabijoniškes, Justiniškes.

Kelionės maršrutas: Eigulių st.–Laisvės pr.–Pašilaičių žiedas–Spaudos rūmai–Skalvių st. + grįžimas atgal (yra galimybė išleisti keleivius bet kurioj vietoje pakeliui iki troleibusų parko).

Gidų pasakojimus papildo televizoriaus ekrane rodoma vaizdinė medžiaga. Kiekvienam dalyviui įteikiamas simbolinis atminimo talonas ir padaroma momentinė fotografija prie troleibuso.

Trukmė: 1–1:30 val.

Transporto priemonė: troleibusas „Škoda 9Tr“.

Kaina: 300–400 €

Tolima ir artima Naujoji Vilnia

Yra vieta, kurioje gyvenimas teka tarsi ne Vilniaus, o savitu ritmu. Ji atskirta tiek geografiškai, tiek psichologiškai, o 1903 m. netgi gavo atskiro miesto teises – tai Naujoji Vilnia, arba buvęs Novovileiskas. Šiame rytiniame „priemiestyje“ smalsuolius nustebins eilė objektų, kurių kitur vargiai berasite: buvęs pasaulinio garso dalgių fabrikas, medinė cerkvė, į sovietinę pramoninę zoną įsispraudusi „pilaitė“, originali, tačiau tuo pat metu identiškų seserų turinti psichiatrinė ligoninė. Visa tai išsidėstę palei tris svarbias magistrales: Vilnios upę, Polocko kelią ir geležinkelį.

Trukmė: 3–4 val.

Transporto priemonės: nuosavi dalyvių automobiliai.

Atstumas: 8–15 km (ekskursija gali būti vykdoma tiek pėsčiomis, tiek automobiliais)

Kaina: xxxxxxxxxxx

Lenkų fortifikacijos tarpukario Vilniuje

XX a. pirmoji pusė Vilniui buvo ypač permaininga. Tarpukariu atplėšę miestą nuo Lietuvos, lenkai ėmėsi jį įtvirtinti ir šitaip apsaugoti nuo galimos Sovietų Rusijos grėsmės iš Rytų. Tarpukariu miesto šeimininkų pastangomis buvo įrengtos kovinės slėptuvės, ginkluotės sandėliai, nutiesti keliai ir geležinkeliai. Antrojo pasaulinio karo įvykių eiga lėmė, kad priešas nelauktai atėjo iš Vakarų, tad didžiuma Vilniaus įtvirtinimų taip ir liko nė nepaliesti. Dalis šių unikalių objektų išliko iki mūsų dienų.

Trukmė: 3:30 val.

Transporto priemonės: nuosavi dalyvių automobiliai.

Atstumas: 25 km

Kaina: xxxxxxxxxxx